نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

من متولد شدم

دیروز من ۲۵ ساله شدم

به همین سادگی

و با تصمیماتی که گرفتم در زندگی مشترکم برای دومین بار متولد  شدم

امیدوارم خدا به ما کمک کنه تا دیگه بحران سازی نکنیم

دیروز به من خیلی خوش گذشت.....ازش ممنونم....از حامد عزیزم....دیروز آغوش اون گرمی دیگه ای داشت.....

امروز از خدا خواستم ما رو برای هم حفظ کنه....به همین سادگی

این روزها واسه یکی از عزیزترینهای من روزهای به یادموندنیه...روزهای انتظار یک عزیز ....یک عشق.....خیلی واسش خوشحالم...امیدوارم دیگه از هم جدا نشن و هر جا هستن در کنار همدیگه و سالم و شاد و عاشق باشن و قدر با هم بودن رو بدونن...همونطور که هجران نتونست بین دلهاشون فاصله بندازه وصلشون هم با شادی بیشتری همراه باشه

خدایا شادیهامون رو تو همین سادگی هامون قرار بده........آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
من شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

خیلی خوشحالم که تولدت رو با عشق و خوشحالی گذروندی...امیدوارم همه روزهای زندگی‌ مشترکتون خوبو شادو عاشقانه باش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد