نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

کوچ

میخوام از اینجا برم

دیگه یک روح تنها نیستم

حالا همسری هستم که با زندگی تنها شده...میخوام از زخمهای بال کبوتر بنوسم...از آرزوهای نیمه تمام از رویاهای خیس....

خداحافظ روح تنها.....خیلی دوست داشتم تا وقتی که خود خودم بودی  

نظرات 5 + ارسال نظر
man یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 06:04 ق.ظ

man hamisheh inja ro mikhoonam va delam vae roohe tanha va neveshtehash tang misheh.

ستاره دنباله دار جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://ghameshirin.blogfa.com

؛؛ کوچ نکن ؛؛

آسمان،

کوچ نکن،
خاطره اش با من نیست

کوچه باغ شب تنهایی من،
روشن نیست
قاصدی،
رفته که پیدا بکند،
خانۀ او

آسمان،
باش،
چراغ ره شب روشن نیست

آسمان،
گریه نکن،
بغض دلم میترکد
نگذار اشک بریزم

آبرویم کم نیست.

اندکی باش،
که در تیرگیت سربکنم
تا ندانند غریبان،

که دلم با من نیست.

آخرین،
فرصتم اینجاست
نگو ، صبح شده
آخر قصۀ من،

تن به سفر دادن نیست

آقا طیب یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام اومده بودم بلاگتونو بخونم نظر بدم حیف که رفتین

محمود دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام روح تنها.
نه ؛روح تنهای قبلی و همسر فعلی
کاش هنوز روح یه همسر بودی که زندگی تنهارو هم تجربه کرده.
کاش ۱۴ تیر نوشته هاتو دیده بودم؛
کاش میموندی و میدیدی چه جوری آرزوهای امثال من داره هی یکی یکی نیمه تموم از کمر قطع میشه.
کاش میموندی و میشنیدی بعضیا اول رویاشون سینه شون میسوزه و آخرش چشاشون.
کاش میتونستی بگی به اینم میگن رویای خیس؟
حیف شد.
میخواستم بدونم میشه بقیه آدما همیشه مثل خودم فکر کنن؟
میخواستم بدونم آدم وقتی همسر داره زخم بال کبوتر چه شکلی میشه؟ همونجوری که قبلا دیدی میمونه؟
خداحافظیت از روح تنها خیلی ترسناکه
تو انگار ...
کاش آدما چشم نداشتن.
خدا نگهدارت باشه

ستاره دنباله دار دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://ghameshirin.blogfa.com

روح بزرگوار من دلگیرم از حجاب تو
شکل کدوم حقیقته چهره بی نقاب تو

وقتی تن حقیرمو به مسلخ تو می برم
مغلوب قلب من نشو ستیزه کن با پیکرم
اسم منو از من بگیر تشنه ی معنی منم
سنگینه بار تن برام ببین چه خسته می شکنم

به انتظار فصل تو تمام فصلها گذشت
چه یأس بی نهایتی ندیم من بود
فصل بد خاکستری تسلیم و بی صدا گذشت
چه قلب بی سخاوتی حریم من بود

دژخیم بی رحم تنم به فکر تاراج منه
روح بزرگوار من لحظه ی معراج منه
فکر نجات من نباش مرگ منو ترانه کن
هر شعرمو به پیکرم رشته تازیانه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد