نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

دارم مقاله ای که یک ماه گریبانمو گرفته و ول نمیکنه تایپ میکنم و وسوسه میشم یه چیزی هم اینجا بنویسم

دیشب بدجوری متمایل به گریه بودم٬خیلی خود باخته بودم و تنهایی بدجوری روح و روانمو آزرده میکرد...دیشب دلم سفر میخواست...تنها...آروم ....به یه جای دور..اما کتاب باز روی میز٬جملات فارسی که منتظر بودن به انگلیسی ترجمه بشن و هزار کار دیگه این رویا رو در نطفه خفه میکرد

دیشب دلم ۴٬۵ سال بعد رو میخواست....درس تموم.....کار معلوم....زندگی رو غلتک....

دیشب از دست بعضی ها  عصبانی هم شدم....شاید بیخود و حتما تابعی بود از دلتنگیها و خستگیهایم.....با قهر یکطرفه ام خوابیدم و خواب عجیبی دیدم.....بطوریکه صبح آشتی شدم بدون اینکه کسی فهمیده باشد که قهری بوده است.....بیدار شو گل پسر! زشته!

این روزا همش یاد بچگی ها و همبازیهام میفتم...یه روز باید بنویسم ازش.....دلم واسشون تنگ شده...مخصوصا واسه محمد....اون روزا فکر میکردم ته دنیا یعنی من و اون ...الان اون کجا و من کجا....شاید.....

گاهی می اندیشم زندگی ای که این فراز و نشیب را نداشته باشد٬زندگیست؟!گاهی هم

در  manage آن وامیمانم.......

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 30 خرداد 1385 ساعت 09:03 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.rcom

سلام
خیلی بد می نویسی خیلی بد می نویسی
خیلی بی وجدانی
وقتی این مطلب رو خوندم انگار که یه پارچ آب یخ ریختن روم
سر جام خشکم زد بعض گلوم رو گرفت یاد دوران بچگیم افتادم
جدی میگم اگه موقعیتم مناسب بود و سر کار نبودم گریه می کردم
فقط اینو میگم که خیلی بد مینویسی
دلم میخواد گریه کنم ولی نمیشه چند روزه که حسابی اعصابم ریخته به هم این مطلب تو رو هم دیدم دارم آتیش می گیرم آخه مگه من به تو چی کردم
موفق باشی

نمیدونم چرا همچین حرفی میزنی
اما بهرحال از نظرت ممنونم
امیدوارم ترقی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد