نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

نوشته های یک روح تنها

وقتی پا رو زمین گذاشتی٬تنهایی ات هم شروع شد.

سرگردانی

خیلی پریشونم

خیلی نگرانم

خیلی دلگیرم

این روزها در دو سر طیف سیر میکنم یا خیلی شادم یا خیلی دلتنگ و گرفته.فقط بدشانسی اینجاست که لحظات غمم خیلی بیشتر از شادیم است.

با تمام اتفاقاتی که افتاد و من بارها حس کردم بار آخریه که با اون تماس دارم اما الان سمت نامزدی منو به عهده گرفته....با اینکه بارها رویای با اون بودن و با اون گذروندن رو مزمزه کردم الان که چند قدم به همیشه کنارش موندن بیشتر نمونده چنان تردیدو ترس تو وجودم چنگ میندازه که نمیدونم باید چه کار کنم.....

این روزها متزلزلم....روی خط گریه قدم میزنم.....و حامد چه بارها که این روزها منو به گریه انداخته و روحش هم خبر نداره.....

خیلی کار نکرده مونده و من استرس بد انجام شدنشونو دارم و حیرانم چطور اون انقدر بی خیال به نظر میرسه.....خیلی اتفاقات ناجور افتاده که منو در هم پیچونده....اون از موبایل گم کردن و شکایت و اینا و اینم از حوادث خانوادگی ناخوشایند...

اه....خسته ام از خودم که انقدر شکننده شده....دلم برای اون خودی که سخت بود و محکم تنگ شده.....دلم برای بیفکری اون روزهای بی تعهدی تنگ شده

این روزها حرفاش به نظرم ثقیله....وقتی گفت اینکه تو منو دوست داری از همه چیز برای من مهمتره وارفتم.....دوست ندارم این حرفارو....دوست ندارم که بگه تو اول منو دوست داشتی...حتی اگه شوخی باشه...دلم نمیخواد تموم روزها و بارهایی که پشت پا زدم به همه چیز و اون دوباره دستش رو دراز کرد واسه گرفتن دستم به یادش بیارم

دوست دارم به خاطر خودم دوستم میداشت نه به خاطر دوست داشتنش....و ترسم این که با گذشت زمان چه به روز دوست داشتن من و عشق اون میاد....

دوست دارم چشامو ببندم و وقتی باز میکنم بهار باشه فروردین باشه شکوفه باشه و من باشم و اون باشه و من از بااو بودن در اوج خوشحالی

از این غروبهای ابری که با روپوش سفید روی آسفالت خیس میرم تا با استرس و سختی و خستگی همساز بشم بدم میاد...از این همه فکرهای عجیب و غریب که بدجوری مخم رو میچلانند بدم میاد

به قول گلی.....کاش من قدرت بیشتری داشتم....کاش روزگار مهربانتر بود....

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شوریده شنبه 17 آذر 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

بسیار زیبا بود......من و تو نقاط مشترکی داریم

به وبلاگ من نیز سری بزن

موفق باشید.....شوریده

احسان شنبه 17 آذر 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.olomegharibeh.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به من هم یه سر بزن
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد